Konu
Madridde olmasa iddada para kazancağımız yok :D
30-04-2014, 04:12:19
#2
musevvid
Hocam o 4 kuruşu vermiyorlar zaten. Yani hiçbir kârı yok oynayan kişinin. 2 TL alabilir.