Ekşi Sözlük'ün 300 bin çaylağı yazar yapması
15
●1.342
- 29-04-2014, 14:54:47burda yazar olunca ne oluyor arkadaşlar ? ne gibi bir getirisi var merak ediyorum
- 29-04-2014, 15:30:30buraya üye olursan boş konuşmaya hakkın oluyor. üyeliğini satmak dışında bir getirisi yok. boş insanlar barındırır bu site. okur muyum okurum tabi çünkü dışarıdan yazarlarla eğlenmek çok eğlenceli.CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2014, 23:16:26Ee daha başka? Boş konuşuyorsun, hele ki webmaster diyorsan kendinefasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MB860 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi - 29-04-2014, 23:55:43Maddiyata önem veriyorsanız hiç boşuna sözlüğe üye olmayın. Pek maddi getirisi olmaz, ancak manevi yönden internette bulabileceğiniz en güzel kaynak. Bi problem mi oldu o konuda bilgili bir yazara tek bir mesajınızla güzel şekilde bilgi alabiliyorsunuz kaldı ki buna gerek kalmadan o konu ile ilgili başlıkta kim ne tecrübesi var ne yok diziyor oraya zaten.
Din olayına ben karışmam, ama bilgi ve danışma yönünden mükemmel ve ötesi bir site benim için.
Manevi kazancı var gerisi önemsiz zaten.
verebilirim.