• 29-04-2014, 14:54:47
    #10
    burda yazar olunca ne oluyor arkadaşlar ? ne gibi bir getirisi var merak ediyorum
  • 29-04-2014, 15:30:30
    #11
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda yazar olunca ne oluyor arkadaşlar ? ne gibi bir getirisi var merak ediyorum
    buraya üye olursan boş konuşmaya hakkın oluyor. üyeliğini satmak dışında bir getirisi yok. boş insanlar barındırır bu site. okur muyum okurum tabi çünkü dışarıdan yazarlarla eğlenmek çok eğlenceli.
  • 29-04-2014, 21:42:50
    #12
    ssg coder i kürekle kovalamıştır muhtemelen
  • 29-04-2014, 23:14:41
    #13
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sözlük icindeki kati ateistleri veya asiri insan olmayan kisileri saymazsak gayet eglenceli ve bilgi kazanabilecegin bi yer aslinda. Yaklaşık 6 aydir uyeyim egleniyorum.
  • 29-04-2014, 23:16:26
    #14
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buraya üye olursan boş konuşmaya hakkın oluyor. üyeliğini satmak dışında bir getirisi yok. boş insanlar barındırır bu site. okur muyum okurum tabi çünkü dışarıdan yazarlarla eğlenmek çok eğlenceli.
    Ee daha başka? Boş konuşuyorsun, hele ki webmaster diyorsan kendine

    MB860 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 29-04-2014, 23:55:43
    #15
    Maddiyata önem veriyorsanız hiç boşuna sözlüğe üye olmayın. Pek maddi getirisi olmaz, ancak manevi yönden internette bulabileceğiniz en güzel kaynak. Bi problem mi oldu o konuda bilgili bir yazara tek bir mesajınızla güzel şekilde bilgi alabiliyorsunuz kaldı ki buna gerek kalmadan o konu ile ilgili başlıkta kim ne tecrübesi var ne yok diziyor oraya zaten.

    Din olayına ben karışmam, ama bilgi ve danışma yönünden mükemmel ve ötesi bir site benim için.
    Manevi kazancı var gerisi önemsiz zaten.
  • 01-05-2014, 15:22:24
    #16
    Bekleme sırasındayım, 3 seneye yazar olurum herhalde.
    Satış yasak ama alış için 50 verebilirim.