burda yazar olunca ne oluyor arkadaşlar ? ne gibi bir getirisi var merak ediyorum
buraya üye olursan boş konuşmaya hakkın oluyor. üyeliğini satmak dışında bir getirisi yok. boş insanlar barındırır bu site. okur muyum okurum tabi çünkü dışarıdan yazarlarla eğlenmek çok eğlenceli.