buraya üye olursan boş konuşmaya hakkın oluyor. üyeliğini satmak dışında bir getirisi yok. boş insanlar barındırır bu site. okur muyum okurum tabi çünkü dışarıdan yazarlarla eğlenmek çok eğlenceli.
Ee daha başka? Boş konuşuyorsun, hele ki webmaster diyorsan kendine
MB860 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi