• 27-04-2014, 23:28:45
    #1
    Arkadaşlar film oyun forum olan arkadaşlar var.. kendi capımda vsp kullanmadan upload yapıyorum..Film izleyene kadar upload yapmış oluyorum eger sitenizde paylasım yapmamı isterseniz ücresiz yaparım arkadaşlar..Azda olsa turbobitten ücret almak istiyorum..Bişeyler kazanmak istiyorum..Saygılarımla..
  • 28-04-2014, 00:02:50
    #2
    W*rez forum mu kursak ne yapsak hocam


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 28-04-2014, 00:42:41
    #3
    2009-2010 yıllarında bu işin içindeydim çok iyi paralar kazandım ama artık bu upload işide bitti :S
  • 28-04-2014, 01:31:40
    #4
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2009-2010 yıllarında bu işin içindeydim çok iyi paralar kazandım ama artık bu upload işide bitti :S
    Bende o zamanlar o iştedim bilirim hocam cok kazandırıyodu..Ama şimdi indirdigim filmleri izlerken tekrar upload ediorum.. ve bi kaç siteye atuyorum.. İş saatleri disında dısarda takılmaktansa evde takılırım daha iyi hocam..
  • 28-04-2014, 18:14:48
    #5
    Sizce öyle bir forum olsa para kazanır mı?
    Dizilerin, filmlerin takipçileri üye olur mu ki?
    SEO falanda yapsak ortalama kaç üyesi olur sizce forumun?
    Bir de yasal olayı ne durumda bu işin?
  • 28-04-2014, 18:19:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Torrent dururken...
  • 28-04-2014, 18:25:56
    #7
    isulsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce öyle bir forum olsa para kazanır mı?
    Dizilerin, filmlerin takipçileri üye olur mu ki?
    SEO falanda yapsak ortalama kaç üyesi olur sizce forumun?
    Bir de yasal olayı ne durumda bu işin?
    Yedirmezler.