Arkadaşlar film oyun forum olan arkadaşlar var.. kendi capımda vsp kullanmadan upload yapıyorum..Film izleyene kadar upload yapmış oluyorum eger sitenizde paylasım yapmamı isterseniz ücresiz yaparım arkadaşlar..Azda olsa turbobitten ücret almak istiyorum..Bişeyler kazanmak istiyorum..Saygılarımla..