• 10-04-2014, 23:43:44
    #1
    Herkese iyi geceler dilerim.

    Yakın arkadaşıma bilgisayarımı satmak istiyorum anlaştık fakat bilgisayarımı taksit ile alacak...

    Fakat ben malum parayı peşin istiyorum

    Az bir komisyon ile elime peşin para geçecek şekilde nasıl kredi kartına taksit yapabiliriz ? Hangi alışveriş siteleri buna uygundur..

    Teşekkürler şimdiden.
  • 10-04-2014, 23:56:27
    #2
    Sanal Pazar'ı kullanabilirsiniz.


    Mobil cihazdan gönderildi.
  • 11-04-2014, 00:00:47
    #3
    Sahibinden veya sanalpazar.
  • 11-04-2014, 00:04:24
    #4
    2sinide baktım sanırım sanal pazar daha mantıklı sahibinden'den
  • 11-04-2014, 00:11:42
    #5
    Sanalpazar ile yaparsınız. Dikkat etmeniz gereken 2 husus vardır.

    Alışverişi aynı ip adresinden gerçekleştirmeyin. Her ikinizin giriş yaptığı ip adresleri aynı olmasın.

    Adres bilgilerinizde mümkün olduğunca farklı olsun.
  • 11-04-2014, 00:19:00
    #6
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanalpazar ile yaparsınız. Dikkat etmeniz gereken 2 husus vardır.

    Alışverişi aynı ip adresinden gerçekleştirmeyin. Her ikinizin giriş yaptığı ip adresleri aynı olmasın.

    Adres bilgilerinizde mümkün olduğunca farklı olsun.
    Uyarınız için teşekkür ederim valla yoksa aynı ip hatasına düşebilirdik
    Size bir sorum daha olacak bu kargo onay filan meselesi var pc yerine kargo ile kalem filan göndersem o da onaylasa yani sıkıntı olur mu ? nasıl olsa elden vereceğim
  • 11-04-2014, 00:23:50
    #7
    Riot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyarınız için teşekkür ederim valla yoksa aynı ip hatasına düşebilirdik
    Size bir sorum daha olacak bu kargo onay filan meselesi var pc yerine kargo ile kalem filan göndersem o da onaylasa yani sıkıntı olur mu ? nasıl olsa elden vereceğim

    Gerek görmüyorum açıkcası. Kargo bilgileri kısmına 2-3 tane işaretleyip diğer kısmına elden teslimat yazarsın. Arkadaşla adres bilginiz il olarak aynı olur. Kargo bilgileri kısmına takip numarası yazarken elden teslim edilecektir uyarısını eklersin.

    Hocam normal ilan koyarken nasıl koyarsan aynı şekilde ilan düzenine dikkat edersen problem yaşamazsınız. Bu gece güzelce aç ilanı fotoğrafı , açıklaması yarın öğleden sonra siparişi geçsin tamamdır.

    Ben tutarın yüksek olduğunu düşünerek detaylandırıyorum. Ufak bir tutarsa bu kadar kasmaya dahi gerek yok.


    Ben bir kaç defa işlem yaptım o 2-3k satışlarda fatura dahi istemediler benden.
  • 11-04-2014, 00:29:11
    #8
    Çok teşekkür ederim detaylar için sağolun
  • 11-04-2014, 00:38:38
    #9
    sonra taksiti bitmeden bide baktın seni satmış abow ne koyar insana nakit en iyisi