• 27-01-2008, 23:23:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Çoğumuz geçmiştir bu yollardan. O yüzden sana birer abi tavsiyesi vermişler bak bence dinle onları Dersini çalış sıkı sıkı kazan üniversiteyi bak o zaman ailen seninle nasıl gururlanacak. onlar senin için varsa kardeşin için calışıyorlar. 50-60 ytl için cok şey kaybedeceksin emin ol
  • 27-01-2008, 23:26:31
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sana birşey diyeyim. burdaki birçok ünv.li arkadaş da bilir ki birçok insan ünv.de bölümünden memnun değildir. ya çok az farkla ya da çok bariz farkla istediği bölümü kazanamamıştır ve ünv.deyken bile öss sınavına girmeyi dener belki istediği ya da daha iyi bir bölüm için...

    ünv.yi kazanırsan bölümün çok zor da bir bölüm değilse inan bana bol bol zamanın olur. Ben fizik okuduğum halde zaman buldum. Fizikten zor bir bölüm var mıdır? bilemiyorum. Ama hem okudum, bitirdim. hem de webmiş, programlamaymış her birini öğrendim kendime yettiği kadar. Hem ünv.de bu işlerin okulunu okuyan arkadaşların da olur. Sinerji yaparsınız

    Bak, büyük ihtimalle kyk'dan kredi de alırsın. Şuan aylık 160 ytl. Ünv. öğrencilerinin büyük bir kısmı bu krediyi alır. Harçlık bir nevi. Sen ünv.yi kazanınca belki zam bile gelir. Masrafını da karşılarsın, ne istiyorsan alırsın. Ayrıca o ara zamanını iyi değerlendirirsen netten para kazanmaya bile başlarsın. Çünkü ünv. er yada geç bitiyor. Herşey zamanı ve beyni iyi değerlendirme meselesi...

    Fakat inan ki şu öss'ye hazırlanma dönemleri resmen bir kayıptır.
    Bir de sen ayıp edip sınavda bir bölüm kazanamassan daha kötü hissedersin kendini. Benim şuanki aklım olsa öss'ye hazırlanırken bilgisayarın b'sine, televizyonun t'sine bakmam. En kötü bi mp3player veya radyo dahası olmazdı. Ben hata ettim onun için söylüyorum. Daha iyi daha yüksek bir bölüm kazanabilirdim. Olmadı, kısmetmiş bi yerde.

    Net adamı yutar, emin ol. Benim şuan çalışmam lazım ama geceleri 3lere 4lere kadar burdayım bazen zaman nası geçiyor anlamıyorum bile. İlerisi için güzel günler hayal et. O zaman daha hırslı çalışırsın. Öğüt vermek gibi olmasın sakın yanlış anlama.

    Allah kolaylık versin. kolay gelsin
  • 27-01-2008, 23:58:51
    #12
    Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana birşey diyeyim. burdaki birçok ünv.li arkadaş da bilir ki birçok insan ünv.de bölümünden memnun değildir. ya çok az farkla ya da çok bariz farkla istediği bölümü kazanamamıştır ve ünv.deyken bile öss sınavına girmeyi dener belki istediği ya da daha iyi bir bölüm için...
    ünv.yi kazanırsan bölümün çok zor da bir bölüm değilse inan bana bol bol zamanın olur. Ben fizik okuduğum halde zaman buldum. Fizikten zor bir bölüm var mıdır? bilemiyorum. Ama hem okudum, bitirdim. hem de webmiş, programlamaymış her birini öğrendim kendime yettiği kadar. Hem ünv.de bu işlerin okulunu okuyan arkadaşların da olur. Sinerji yaparsınız
    Bak, büyük ihtimalle kyk'dan kredi de alırsın. Şuan aylık 160 ytl. Ünv. öğrencilerinin büyük bir kısmı bu krediyi alır. Harçlık bir nevi. Sen ünv.yi kazanınca belki zam bile gelir. Masrafını da karşılarsın, ne istiyorsan alırsın. Ayrıca o ara zamanını iyi değerlendirirsen netten para kazanmaya bile başlarsın. Çünkü ünv. er yada geç bitiyor. Herşey zamanı ve beyni iyi değerlendirme meselesi...
    Fakat inan ki şu öss'ye hazırlanma dönemleri resmen bir kayıptır.
    Bir de sen ayıp edip sınavda bir bölüm kazanamassan daha kötü hissedersin kendini. Benim şuanki aklım olsa öss'ye hazırlanırken bilgisayarın b'sine, televizyonun t'sine bakmam. En kötü bi mp3player veya radyo dahası olmazdı. Ben hata ettim onun için söylüyorum. Daha iyi daha yüksek bir bölüm kazanabilirdim. Olmadı, kısmetmiş bi yerde.
    Net adamı yutar, emin ol. Benim şuan çalışmam lazım ama geceleri 3lere 4lere kadar burdayım bazen zaman nası geçiyor anlamıyorum bile. İlerisi için güzel günler hayal et. O zaman daha hırslı çalışırsın. Öğüt vermek gibi olmasın sakın yanlış anlama.
    Allah kolaylık versin. kolay gelsin
    Aynen katılıyorum bende fizik okuyorum bu son senem ama net islerinden bitmiyo 4 yılda :P ama sorun değil öss gercekten bi baraj.. geçtinmi gerisi kolay...
    Allah yardımcın olsun...
  • 28-01-2008, 02:40:45
    #13
    Universite'de okumayı planlıyorsan işin zor. İnternet işleri + üniversite çok zor olur.
  • 28-01-2008, 02:57:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bırak çalışmayı bence sen sınavlar bitene kadar nete uğrama ,ailen bi harcama yapıyo sana ,farkında olmadan para kazanacağım diye onları üzersin.
  • 28-01-2008, 03:29:33
    #15
    google adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bırak çalışmayı bence sen sınavlar bitene kadar nete uğrama ,ailen bi harcama yapıyo sana ,farkında olmadan para kazanacağım diye onları üzersin.
    haklı. ailene yapacağın en iyi yardım, net işine hiç bulaşmadan (ki emin ol bulaşırsan çıkamazsın kazancı olsada olmasada) derslerine bakmandır.
    part time bir iş bakabilirsin ki zaten öğrenciymişin sen çalışmayı yaza bırak şimdilik dersine bak, yazın 3 ay boyunca full çalışırsın.

    ha bu kadar adam söylüyorsa vardır bir bildiği, başlarından bişey geçmiştir de anlatıyorlardır dikkate almanı öneririm.
  • 28-01-2008, 09:24:45
    #16
    xxxx