sana birşey diyeyim. burdaki birçok ünv.li arkadaş da bilir ki birçok insan ünv.de bölümünden memnun değildir. ya çok az farkla ya da çok bariz farkla istediği bölümü kazanamamıştır ve ünv.deyken bile öss sınavına girmeyi dener belki istediği ya da daha iyi bir bölüm için...
ünv.yi kazanırsan bölümün çok zor da bir bölüm değilse inan bana bol bol zamanın olur. Ben fizik okuduğum halde zaman buldum. Fizikten zor bir bölüm var mıdır? bilemiyorum. Ama hem okudum, bitirdim. hem de webmiş, programlamaymış her birini öğrendim kendime yettiği kadar. Hem ünv.de bu işlerin okulunu okuyan arkadaşların da olur. Sinerji yaparsınız
Bak, büyük ihtimalle kyk'dan kredi de alırsın. Şuan aylık 160 ytl. Ünv. öğrencilerinin büyük bir kısmı bu krediyi alır. Harçlık bir nevi. Sen ünv.yi kazanınca belki zam bile gelir. Masrafını da karşılarsın, ne istiyorsan alırsın. Ayrıca o ara zamanını iyi değerlendirirsen netten para kazanmaya bile başlarsın. Çünkü ünv. er yada geç bitiyor. Herşey zamanı ve beyni iyi değerlendirme meselesi...
Fakat inan ki şu öss'ye hazırlanma dönemleri resmen bir kayıptır.
Bir de sen ayıp edip sınavda bir bölüm kazanamassan daha kötü hissedersin kendini. Benim şuanki aklım olsa öss'ye hazırlanırken bilgisayarın b'sine, televizyonun t'sine bakmam. En kötü bi mp3player veya radyo dahası olmazdı. Ben hata ettim onun için söylüyorum. Daha iyi daha yüksek bir bölüm kazanabilirdim. Olmadı, kısmetmiş bi yerde.
Net adamı yutar, emin ol. Benim şuan çalışmam lazım ama geceleri 3lere 4lere kadar burdayım bazen zaman nası geçiyor anlamıyorum bile. İlerisi için güzel günler hayal et. O zaman daha hırslı çalışırsın. Öğüt vermek gibi olmasın sakın yanlış anlama.
Allah kolaylık versin. kolay gelsin