bırak çalışmayı bence sen sınavlar bitene kadar nete uğrama ,ailen bi harcama yapıyo sana ,farkında olmadan para kazanacağım diye onları üzersin.
haklı. ailene yapacağın en iyi yardım, net işine hiç bulaşmadan (ki emin ol bulaşırsan çıkamazsın kazancı olsada olmasada) derslerine bakmandır.
part time bir iş bakabilirsin ki zaten öğrenciymişin sen çalışmayı yaza bırak şimdilik dersine bak, yazın 3 ay boyunca full çalışırsın.
ha bu kadar adam söylüyorsa vardır bir bildiği, başlarından bişey geçmiştir de anlatıyorlardır dikkate almanı öneririm.