hemen hemen her hafta 1 sebastiyan konusu ile karşılaşıyorum
pek güzel bir durum değil ama birçok arkadaşımız bu konuyu açanlarla dalga geçiyorinanın dışarıdan çok kötü geçiyor, sizden ricam lütfen sebastiyan konusu açanlarla dalga geçmeyin, report edin geçin