• 08-04-2014, 21:47:38
    #1
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Merhaba arkadaşlar,

    hemen hemen her hafta 1 sebastiyan konusu ile karşılaşıyorum pek güzel bir durum değil ama birçok arkadaşımız bu konuyu açanlarla dalga geçiyor

    inanın dışarıdan çok kötü geçiyor, sizden ricam lütfen sebastiyan konusu açanlarla dalga geçmeyin, report edin geçin
  • 08-04-2014, 21:51:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
  • 08-04-2014, 21:56:22
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yilin düsünceli üyesi secilmelisin hocam
  • 08-04-2014, 22:37:47
    #4
    Bence ana sayfada isimlerin hareketli bir alanda geçmesi lazım.
  • 08-04-2014, 22:50:08
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni üye olanlara özel mesaj olarak bilgilendirme yapılmalı
  • 08-04-2014, 22:59:15
    #6
    Sebastiyanı ben 2 sene sonra forumda konusu açılmış o zaman fark ettim.Diyorlar ekranda dolaşıyor felan.Fark etmez olaydım şimdi sürekli gözüm takılıyor
    • umit99
    • 1Altay
    umit99 ve 1Altay bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-04-2014, 16:09:52
    #7
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni üye olanlara özel mesaj olarak bilgilendirme yapılmalı
    kesinlikle hocam, bu olabilir, olsunda
  • 09-04-2014, 17:20:57
    #8
    sebastiyan değil nokta.

  • 09-04-2014, 20:56:58
    #9
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sebastiyan değil nokta.

    Öyle demeyin çok kızıyor