Merhaba arkadaşlar,
hemen hemen her hafta 1 sebastiyan konusu ile karşılaşıyorum

pek güzel bir durum değil ama birçok arkadaşımız bu konuyu açanlarla dalga geçiyor
inanın dışarıdan çok kötü geçiyor, sizden ricam lütfen sebastiyan konusu açanlarla dalga geçmeyin, report edin geçin