Hocam aynı şey benimde başıma geliyor, haftada en ez bir kaç defa tekrarlanıyor bu alıştım sayılır
yanımda uzanan arkadaşım ıkınma sesi duyuyorum diyor sadece ben bağırıyorum çağırıyorum kendimi yırtıyorum ama sadece mırıldanma sesi geldi diyor.
Genelde geç yattığım zaman oluyor bu uykuya dalar dalmaz uykunun ilk on dakikasında oluyor bu. çözümünü bende hala bulamadım. kimileri karabasan dedi, kimileri yatağında yemek yeme dedi. daha bir çok şey söyleyen oldu.
bu anlatılmayan bir şey aslında yaşamak lazım, insan nasıl bir duygu olduğunu o zaman daha iyi anlıyor
çözünü bulursan banada haber et hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:13:15 -->-> Daha önceki mesaj 03:10:59 --
Hocam aynı şey benimde başıma geliyor, haftada en ez bir kaç defa tekrarlanıyor bu alıştım sayılır
yanımda uzanan arkadaşım ıkınma sesi duyuyorum diyor sadece ben bağırıyorum çağırıyorum kendimi yırtıyorum ama sadece mırıldanma sesi geldi diyor.
Genelde geç yattığım zaman oluyor bu uykuya dalar dalmaz uykunun ilk on dakikasında oluyor bu. çözümünü bende hala bulamadım. kimileri karabasan dedi, kimileri yatağında yemek yeme dedi. daha bir çok şey söyleyen oldu.
bu anlatılmayan bir şey aslında yaşamak lazım, insan nasıl bir duygu olduğunu o zaman daha iyi anlıyor
çözünü bulursan banada haber et hocam