• 10-04-2014, 15:18:34
    #37
    Sebebi ne tam bilmiyorum ama, Rüyada istediğin gibi at koşturma olayı : lucid dreaming

    İncele istersen biraz : https://eksisozluk.com/lucid-dreaming--96193 bakarsın kabuslarını iyi yöne çevirirsin

    Not : Rüyada olup olmadığını anlamak için de, Dilini ısırmaya şartla kendini (Yani belirli aralıklarla dilini ısır, Rüyada olmasan bile alış) rüyadayken dilini ısırdığında acımadığını anlayacaksın.
  • 10-04-2014, 15:20:00
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Yıl olmuş 2014 hala bu kadar cahillik olabilir mi demekten kendimi alı koyamıyorum.
    Doktorlar boşuna okuyor bu ülkede.Bir yeri ağrıyan o zaman gitsin hacıya hocaya yada gidip duş alıp, abdest alıp dua okusunda geçsin.var mı böyle bir mantık arkadaşlar.Her dalın bir doktoru var.Artık hastahanelerde uyku bozuklukları içinde hizmet verilmektedir.Doktora yapmış üniversite mezunları ile ilkokul mezunu şarlatanları bir tutmuyalım ve yanlışta yönlendirmeyelim.
  • 10-04-2014, 15:23:02
    #39
    Her ay 2-3 kere yaşadığım bir olay, öyle ki artık durumun farkına varıp 5-10 saniye kendimi kasmadan serbest bırakıyorum sonra hiçbirşey olmamış gibi yatakdan kalkıyorum.

    Bir süre sonra insan alışıyor bu duruma, en çok sabah alarm kurup uyandığım sırada başıma gelir bilinç açık ama hareket komutunu algılamıyor beyin neden bilmem bilimsel açıklaması nedir ne değildir hiç bilmiyorum araştırmadım bile.

    Arkadaş arasında sohbeti açıldı bu konunun söylediğine göre rem uykusu tamamlanmadan ani uyanışlarda beynin uyanış mekanizması tam işlevini yerine getiremiyormuş uyanıyorsun bilinç açık ama hareket yok toparlanması kısa sürüyor.

    İlk zamanlar yaşadığımda 2-3 saat kendime gelemiyordum nasıl birşey yaşadım böyle diye sonradan alıştık tabi yinemi yaa tribiyle düzelmeyi bekliyoruz
  • 10-04-2014, 18:49:22
    #40
    karabasan denen şeye inanmayanlardanım lakin konuya fazlasıyla vakıfım
    bu şeyleri yaşamamk için en temel gereksinizm huzur. gerisi boş
  • 11-04-2014, 03:13:15
    #41
    Hocam aynı şey benimde başıma geliyor, haftada en ez bir kaç defa tekrarlanıyor bu alıştım sayılır

    yanımda uzanan arkadaşım ıkınma sesi duyuyorum diyor sadece ben bağırıyorum çağırıyorum kendimi yırtıyorum ama sadece mırıldanma sesi geldi diyor.

    Genelde geç yattığım zaman oluyor bu uykuya dalar dalmaz uykunun ilk on dakikasında oluyor bu. çözümünü bende hala bulamadım. kimileri karabasan dedi, kimileri yatağında yemek yeme dedi. daha bir çok şey söyleyen oldu.

    bu anlatılmayan bir şey aslında yaşamak lazım, insan nasıl bir duygu olduğunu o zaman daha iyi anlıyor

    çözünü bulursan banada haber et hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:13:15 -->-> Daha önceki mesaj 03:10:59 --

    Hocam aynı şey benimde başıma geliyor, haftada en ez bir kaç defa tekrarlanıyor bu alıştım sayılır

    yanımda uzanan arkadaşım ıkınma sesi duyuyorum diyor sadece ben bağırıyorum çağırıyorum kendimi yırtıyorum ama sadece mırıldanma sesi geldi diyor.

    Genelde geç yattığım zaman oluyor bu uykuya dalar dalmaz uykunun ilk on dakikasında oluyor bu. çözümünü bende hala bulamadım. kimileri karabasan dedi, kimileri yatağında yemek yeme dedi. daha bir çok şey söyleyen oldu.

    bu anlatılmayan bir şey aslında yaşamak lazım, insan nasıl bir duygu olduğunu o zaman daha iyi anlıyor

    çözünü bulursan banada haber et hocam
  • 11-04-2014, 03:39:42
    #42
    Nedense bana hiç olmuyor.
  • 11-04-2014, 04:42:36
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doktor kontrolu ile birlikte antidepresan tavsiye ederim
  • 11-04-2014, 05:34:14
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Musallat.
  • 11-04-2014, 05:35:52
    #45
    Tüm mesajları tek tek okudum arkadaşlar. Hepinize teşekkür ederim.