Yıl olmuş 2014 hala bu kadar cahillik olabilir mi demekten kendimi alı koyamıyorum.
Doktorlar boşuna okuyor bu ülkede.Bir yeri ağrıyan o zaman gitsin hacıya hocaya yada gidip duş alıp, abdest alıp dua okusunda geçsin.var mı böyle bir mantık arkadaşlar.Her dalın bir doktoru var.Artık hastahanelerde uyku bozuklukları içinde hizmet verilmektedir.Doktora yapmış üniversite mezunları ile ilkokul mezunu şarlatanları bir tutmuyalım ve yanlışta yönlendirmeyelim.