• 28-03-2014, 16:53:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar arkadaşlar, tanıdığımız birinin bebeği oldu maddi durumları çok kötü olduğu için bebek maması ve bezini biz alıyoruz. Aptamil'in 0-6ay arası için olan mamasını ucuzdan alacağım bir yer varmı bildiğiniz toptan bile alabilirim. 350 gr'ı 23tlye alıyorum ben daha ucuz nereden alabilirim ? Toptan eğer uygun olursa toptanda alabilirim sizlerden fikir bekliyorum.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-03-2014, 19:05:14
    #2
    Hocam aptamil değil bebelac alın aynı firmanın çıkarttığı 2 farklı ürün. Siz 23 tl yi bi bakıma ambalaj ve reklamlara veriyorsunuz. Ben eczacıyım firma mümessilleri tanıtıma geldiğinde özellikle sormuştum ve aptamil mümessili söylemişti bana bunu. Aptamil ve bebelac kutusunu alıp yan yana koyup içeriklerine bakın tamamen aynı denilebilecek kadar yakın seviyede. Ben kendi çocuğuma 9 ay aptamil yedirdim aradaki farkı görünce bebelac a geçtim. Aptamil diğerine göre biraz daha şekerli oluyor bunu çoğu bebek ayırt edemez ama fark ederse önce mamaya çok az şeker katarak siz deneyin aynı kıvamı tutturmaya çalışın, yine ayırt eder içmez ise 1 kutu aptamil e 1 kutu bebelac karıştırın değişik tad a alışsın 1-2 kutu o şekilde kullandıktan sonra direk bebelac a geçebilirsiniz.

    Not: Başkasına yardım ediyorsunuz durumu olmayan kişi fiyatı ucuz ürün yemek zorundadır anlamında yazmadım bunları. Aptamil reklam verdiği için maaliyeti yüksek ve fiyatıda yükseliyor diye yazdım. Kimse yanlış anlamasın.
  • 28-03-2014, 21:42:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    cgdsteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aptamil değil bebelac alın aynı firmanın çıkarttığı 2 farklı ürün. Siz 23 tl yi bi bakıma ambalaj ve reklamlara veriyorsunuz. Ben eczacıyım firma mümessilleri tanıtıma geldiğinde özellikle sormuştum ve aptamil mümessili söylemişti bana bunu. Aptamil ve bebelac kutusunu alıp yan yana koyup içeriklerine bakın tamamen aynı denilebilecek kadar yakın seviyede. Ben kendi çocuğuma 9 ay aptamil yedirdim aradaki farkı görünce bebelac a geçtim. Aptamil diğerine göre biraz daha şekerli oluyor bunu çoğu bebek ayırt edemez ama fark ederse önce mamaya çok az şeker katarak siz deneyin aynı kıvamı tutturmaya çalışın, yine ayırt eder içmez ise 1 kutu aptamil e 1 kutu bebelac karıştırın değişik tad a alışsın 1-2 kutu o şekilde kullandıktan sonra direk bebelac a geçebilirsiniz.

    Not: Başkasına yardım ediyorsunuz durumu olmayan kişi fiyatı ucuz ürün yemek zorundadır anlamında yazmadım bunları. Aptamil reklam verdiği için maaliyeti yüksek ve fiyatıda yükseliyor diye yazdım. Kimse yanlış anlamasın.
    Hocam yorumunuz için çok teşekkür ederim. Peki ikisinde de besin oranları aynı mı birebir. Birde aptamilin kutusu bile pahalı diyorlar galiba bebelacda bu yüzden biraz ucuzmuş.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-03-2014, 21:45:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    pinterest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ikisinde de besin oranları aynı mı birebir.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    arkadaş mesajında soruna cevap yazmış zaten hocam ;

    Aptamil ve bebelac kutusunu alıp yan yana koyup içeriklerine bakın tamamen aynı denilebilecek kadar yakın seviyede.