Peki ikisinde de besin oranları aynı mı birebir.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
arkadaş mesajında soruna cevap yazmış zaten hocam ;
Aptamil ve bebelac kutusunu alıp yan yana koyup içeriklerine bakın tamamen aynı denilebilecek kadar yakın seviyede.