• 21-03-2014, 19:25:02
    #10
    Hocam gitara başladığım 14 yıl oldu, nota bilgim yoktur hala. Gerekte yok açıkçası.

    Konserler oldu, demo albüm çalışması oldu. Hala kendi kayıtlarımı yapıyorum.

    Akorları bilmek gerek tabi, o da teknik işi biraz. Çözdükten sonra gerisi aynı. (o dönem akor kitabının arkasından bakarak kendim öğrendim.)

    2005-2006 civarında şarkı söylemeyi ilk defa denemiştim. Sağdan soldan tekme yenebiliyor.. (akorları çalmayı denediğimiz ilk dönem de aynıdır.)

    Sonra yavaş yavaş birşeyleri söylemeye başlamışım baktım. Derken ufak tefek programlara katıldım... Dedim, bu iyiymiş. Sonra gençlik ateşi işte, gruplar bar programı şu bu. Derken daha ciddi konserlere dönüştü. Hala nota bilgim yok, kendi şarkılarım var.

    Geçenlerde kayıtlarımı alırken sıkılıp kaydetmiştim ayak üstü.

    https://www.r10.net/r10-amp-sanat/116...sikintisi.html

    Tek problem yapacağını bilmek. Olur mu olmaz mı meselesi değil... OLUR.

    Reklam yapayım birazcık, kayıtlar odada alınmıştır... Fazla yüklenmeyin.

    Unuttular Adını
    Emanet
    Bir Hece
  • 21-03-2014, 19:33:48
    #11
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gitara başladığım 14 yıl oldu, nota bilgim yoktur hala. Gerekte yok açıkçası.

    Konserler oldu, demo albüm çalışması oldu. Hala kendi kayıtlarımı yapıyorum.

    Akorları bilmek gerek tabi, o da teknik işi biraz. Çözdükten sonra gerisi aynı. (o dönem akor kitabının arkasından bakarak kendim öğrendim.)

    2005-2006 civarında şarkı söylemeyi ilk defa denemiştim. Sağdan soldan tekme yenebiliyor.. (akorları çalmayı denediğimiz ilk dönem de aynıdır.)

    Sonra yavaş yavaş birşeyleri söylemeye başlamışım baktım. Derken ufak tefek programlara katıldım... Dedim, bu iyiymiş. Sonra gençlik ateşi işte, gruplar bar programı şu bu. Derken daha ciddi konserlere dönüştü. Hala nota bilgim yok, kendi şarkılarım var.

    Geçenlerde kayıtlarımı alırken sıkılıp kaydetmiştim ayak üstü.

    https://www.r10.net/r10-amp-sanat/116...sikintisi.html

    Tek problem yapacağını bilmek. Olur mu olmaz mı meselesi değil... OLUR.

    Reklam yapayım birazcık, kayıtlar odada alınmıştır... Fazla yüklenmeyin.

    Unuttular Adını
    Emanet
    Bir Hece
    Helal olsun valla hocam sizin face adresiniz var mı vereyim ben kuzene siz onun çok işine yarayacaksınız bundan eminim.

    Pm atıyorum kuzenimin faceini