• 17-03-2014, 22:05:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Beyler bugün alışveriş için foruma gittim arkadaş bir yaşıma daha girdim metroya jeton alır gibi makine koymuş adamlar her yere 1 lira at kondom al diye millet ekmek kuyruğu gibi kondom sırasına giriyor biz mi çok anormaliz millet mi anormal çözemedim ama anladigim kadariyla bu makineler yakında her yere koyulur yavaş yavaş Avrupa'ya ayak uyduruyoruz gibi geldi bana

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:05:53 -->-> Daha önceki mesaj 22:04:10 --

    Bu arada bir liradan ne olur *** cebimde bulunsun diye girdim bende aldım bi tane, hayırlı işlerde kullanırım inşallah

  • 17-03-2014, 22:07:28
    #2
    kardeş sen nerde yaşıyon
  • 17-03-2014, 22:08:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş sen nerde yaşıyon
    Niye ki? Çok öncedendir vardı da benim mi haberim yoktu yoksa
  • 17-03-2014, 22:09:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    reklam amacıyla konulmuştur büyük ihtimalle.
  • 17-03-2014, 22:11:05
    #5
    En son AVM ziyaretinizi 2-3 yıl önce yapmıştınız heralde

    Yanlış anlamayın ama yıllardır var benim bildiğim.
  • 17-03-2014, 22:12:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son AVM ziyaretinizi 2-3 yıl önce yapmıştınız heralde
    Valla 2 haftada bir giderim en kötü hadi olmadı en fazla aydan aya olur ama hiç denk gelmedim yani hocam
  • 17-03-2014, 22:12:44
    #7
    işin heyecanı kalmaz ki öyle. gidiceksin eczaneye az utana sıkıla alacaksın olmaz böyle
  • 17-03-2014, 22:22:59
    #8
    empati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye ki? Çok öncedendir vardı da benim mi haberim yoktu yoksa
    aynen öyle
  • 17-03-2014, 22:26:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle
    Vay arkadaş ya avmlere gidince hatunlara bakmaktan yeniliklere fırsat kalmıyor ki kuyruk olmasa hâlâ haberim yoktu belki de