Beyler bugün alışveriş için foruma gittim arkadaş bir yaşıma daha girdim metroya jeton alır gibi makine koymuş adamlar her yere 1 lira at kondom al diye millet ekmek kuyruğu gibi kondom sırasına giriyor biz mi çok anormaliz millet mi anormal çözemedim ama anladigim kadariyla bu makineler yakında her yere koyulur yavaş yavaş Avrupa'ya ayak uyduruyoruz gibi geldi bana

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:05:53 -->-> Daha önceki mesaj 22:04:10 --

Bu arada bir liradan ne olur *** cebimde bulunsun diye girdim bende aldım bi tane, hayırlı işlerde kullanırım inşallah