• 13-03-2014, 19:46:40
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya şu 4. soruyu birisi pm atsın kaç gün oldu ip ucu vermeyin direk cevabı atın lütfen bıktım ya
    4 te ne vardı hatırlamıyorum mübarek.
  • 13-03-2014, 19:47:35
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 te ne vardı hatırlamıyorum mübarek.
    İçeride çok fazla sıkışıp kalan şey var. Gördüğünden de fazlası olabilir.
  • 13-03-2014, 19:52:07
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 te ne vardı hatırlamıyorum mübarek.
    Mübarek ne kadar araştırdıysam 7. soru karakterleri ibraniceye denk geliyor.
  • 13-03-2014, 19:53:37
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 te ne vardı hatırlamıyorum mübarek.
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mübarek ne kadar araştırdıysam 7. soru karakterleri ibraniceye denk geliyor.
    ya mübarekler şu 4ü bi deseniz bana.
    İçeride çok fazla sıkışıp kalan şey var. Gördüğünden de fazlası olabilir.
  • 13-03-2014, 20:06:12
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya mübarekler şu 4ü bi deseniz bana.
    İçeride çok fazla sıkışıp kalan şey var. Gördüğünden de fazlası olabilir.
    Hocam sizde amma üşengeçmişsiniz he
    Birazda olsa araştırın azcık, buyrun ; https://www.r10.net/1068771694-post93.html
  • 13-03-2014, 20:06:52
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mübarek ne kadar araştırdıysam 7. soru karakterleri ibraniceye denk geliyor.
    kesin süryanice. ama dur bakalım.

    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya mübarekler şu 4ü bi deseniz bana.
    İçeride çok fazla sıkışıp kalan şey var. Gördüğünden de fazlası olabilir.
    kardeş aslında cevap bana çok saçma geldi fakat şöyle söyleyelim.

    resmi bir sıkıştırma aracı olmadan nasıl sıkıştırırsın. bulamazsan söyle cevap atarız.
  • 13-03-2014, 20:08:24
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizde amma üşengeçmişsiniz he
    Birazda olsa araştırın azcık, buyrun ; https://www.r10.net/1068771694-post93.html
    hocam burdaki ve dh deki konuyu baştan sona kadar okudum ama benim pc de dosyarın uzantıları yazmıyor, direk dosya adı olarak çıkıyor dosyaadı.rar olarak değil.o yüzden nasıl bakacağımı bulamadım
  • 13-03-2014, 20:14:24
    Bilinen dosya türleri için uzantıları gizle seçeneğini pasif yapın açılır uzantılar.



  • 13-03-2014, 20:33:00
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilinen dosya türleri için uzantıları gizle seçeneğini pasif yapın açılır uzantılar.



    oh ya sağolun hocam da bu nasıl oluyor yani o dosya nasıl o hale geliyor çok garip

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:33:00 -->-> Daha önceki mesaj 20:17:38 --

    şimdi 5te mors alfabesindeki sayıyı çözdüm. bu 4 sanslı kişiyide çeyreklerden yola çıkarak milli piyango diye düşünüyorum doğru yolda mıyım?
    edit: buldum