sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizde amma üşengeçmişsiniz he
Birazda olsa araştırın azcık, buyrun ; https://www.r10.net/1068771694-post93.html
hocam burdaki ve dh deki konuyu baştan sona kadar okudum ama benim pc de dosyarın uzantıları yazmıyor, direk dosya adı olarak çıkıyor dosyaadı.rar olarak değil.o yüzden nasıl bakacağımı bulamadım