FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya mübarekler şu 4ü bi deseniz bana.
İçeride çok fazla sıkışıp kalan şey var. Gördüğünden de fazlası olabilir.
Hocam sizde amma üşengeçmişsiniz he
Birazda olsa araştırın azcık, buyrun ; https://www.r10.net/1068771694-post93.html