• 07-07-2014, 01:18:55
    #55
    OOO Allah tamamını erdirsin ne diyelim
  • 07-07-2014, 01:26:13
    #56
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun , dahada ilerletirsin inşlah
  • 08-07-2014, 12:33:49
    #57
    Developer
    Bu changelog düğüne doğru gidiyor.
  • 03-08-2014, 06:20:33
    #58
    Güncelleme: 3 Ağustos (Son Güncelleme)


    Nerden başlayım ne yazayım bilmiyorum, konuyu son kez güncellemek için girdim foruma. Tanıştığımızdan beri bir kere bile kavga etmedik, onu hiç üzmedim, her şeyden çok sevdim, hayatımda kimseye bu kadar değer vermedim, mutlu etmek güldürmek istedim. Ona hep "Mesafe sorun olmasın senin yanında bir üniversite kazanacağım bana güven birkaç ay daha sabret hep yanında olacağım, yalnız bırakmayacağım seni." dedim söz verdim, sözümde de durdum onun yanında bir üniversite kazandım bu sene. 1 ay sonra kayıt yaptırmaya gidecektim ve o günden sonra birlikte olacaktık hep. Hayatımı gerçekten ona adadım ben. neden böyle oldu nasıl oldu bilmiyorum ama bi gün geldi "Senle ileriyi göremiyorum, konuşmayalım daha fazla." dedi. Aradan 1 hafta geçti ne yaptığımı dahi bilmeden, onu bu kadar severken neyi yanlış yaptığımı, neden beni böyle terkettiğini öğrenmek için mesaj attım sürekli tersledi ve "Hayatımda şuan başka biri var senle konuşmak istemiyorum." tarzında mesaj attı. 1 haftadır kendimi toparlayamıyorum ne yemek yedim ne uyuyabildim sadece müzik dinleyip birkaç ay önce yaşadığımız onca güzel şeyi hatırlıyorum.Onun için bu kadar basit terkedip gitmek, ama ben onu unutamıyorum işte. Hayatım boyunca da unutamayacağım biliyorum, çünkü her derse gidişimde onun için orayı kazandığım aklıma gelecek, ne yapacağımı bilmiyorum çok çaresizim. Neyse yazacak çok şey var aslında ama kısa kesmek istiyorum, konuyu açtığımdan beri yanımda olan, konuya yorum yazan herkese teşekkür ediyorum. Bu arada benim asosyal olmamdaki en büyük etken olan Webmasterlığı & Grafikerliği de bugün itibariyle bırakıyorum. Böyle devam ettiğim sürece asosyal olarak yaşayacağım çünkü, bana sadece zarar veriyor. Biliyorum ki asosyal olmasam bu olayları yaşayıp kendimi harap etmeyecektim. Biliyorum ki hayatımı adamayacaktım hiçbir kıza. Ama yine kendime de kızmıyorum çünkü ben buyum, tek bir kıza değer verip onla ömür geçirmek istedim hep. Kıza da kızmıyorum. Yazmasa da aramasa da hayatım boyunca hep seveceğim ben o kızı.


    http://www.youtube.com/watch?v=ojTrC9Hz8gM
  • 03-08-2014, 12:07:46
    #59
    Nereye birader, gençsin daha. Asosyallikle webmaster olmanın bir alakası yok, keşke asosyal olabilirsem, günlerce işe odaklanabilsem.

    İki gün önce tanıştığın kız için hedefinden, istediğinden farklı bir tercih yapman üniversitede resmen saflık olmuş, ilk olduğu için biraz fazla koyacaktır sana.
    Büyümeye başladın, hayatın gerçeklerini görüyorsun. Kendine itiraf edemiyorsun ama kız seni yedek olarak ya da yara bandı olarak kullanmış.

    Yaptığı şey günümüz koşullarına göre doğaldır aksini yapsa istisna olacaktı, maymun gördüğünü yapar. İnsanlar daha iyisini bulmadan ya da daha iyisini bulmayı garantilemeden eldekini bırakmaz. Güzel bir yara bandı bulmazsan sıkıntın dahada artacaktır. Geçmiş olsun.

    Mesajı yazarken kendimi evlilik programlarındaki seyirciler gibi hissettim.
  • 03-08-2014, 13:32:56
    #60
    Civi civiyi soker
  • 03-08-2014, 16:05:21
    #61
    uA_emrezyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncelleme: 3 Ağustos (Son Güncelleme)


    Nerden başlayım ne yazayım bilmiyorum, konuyu son kez güncellemek için girdim foruma. Tanıştığımızdan beri bir kere bile kavga etmedik, onu hiç üzmedim, her şeyden çok sevdim, hayatımda kimseye bu kadar değer vermedim, mutlu etmek güldürmek istedim. Ona hep "Mesafe sorun olmasın senin yanında bir üniversite kazanacağım bana güven birkaç ay daha sabret hep yanında olacağım, yalnız bırakmayacağım seni." dedim söz verdim, sözümde de durdum onun yanında bir üniversite kazandım bu sene. 1 ay sonra kayıt yaptırmaya gidecektim ve o günden sonra birlikte olacaktık hep. Hayatımı gerçekten ona adadım ben. neden böyle oldu nasıl oldu bilmiyorum ama bi gün geldi "Senle ileriyi göremiyorum, konuşmayalım daha fazla." dedi. Aradan 1 hafta geçti ne yaptığımı dahi bilmeden, onu bu kadar severken neyi yanlış yaptığımı, neden beni böyle terkettiğini öğrenmek için mesaj attım sürekli tersledi ve "Hayatımda şuan başka biri var senle konuşmak istemiyorum." tarzında mesaj attı. 1 haftadır kendimi toparlayamıyorum ne yemek yedim ne uyuyabildim sadece müzik dinleyip birkaç ay önce yaşadığımız onca güzel şeyi hatırlıyorum.Onun için bu kadar basit terkedip gitmek, ama ben onu unutamıyorum işte. Hayatım boyunca da unutamayacağım biliyorum, çünkü her derse gidişimde onun için orayı kazandığım aklıma gelecek, ne yapacağımı bilmiyorum çok çaresizim. Neyse yazacak çok şey var aslında ama kısa kesmek istiyorum, konuyu açtığımdan beri yanımda olan, konuya yorum yazan herkese teşekkür ediyorum. Bu arada benim asosyal olmamdaki en büyük etken olan Webmasterlığı & Grafikerliği de bugün itibariyle bırakıyorum. Böyle devam ettiğim sürece asosyal olarak yaşayacağım çünkü, bana sadece zarar veriyor. Biliyorum ki asosyal olmasam bu olayları yaşayıp kendimi harap etmeyecektim. Biliyorum ki hayatımı adamayacaktım hiçbir kıza. Ama yine kendime de kızmıyorum çünkü ben buyum, tek bir kıza değer verip onla ömür geçirmek istedim hep. Kıza da kızmıyorum. Yazmasa da aramasa da hayatım boyunca hep seveceğim ben o kızı.


    http://www.youtube.com/watch?v=ojTrC9Hz8gM
    Emre biz sana git konuş derken olayın bu noktalarada uğrayacağını söylemedik.
    Sadece sen değil emin ol bütün herkes bu durumu yaşıyor. Bazıları olduğu yerden kurtarıyor bazıları kurtaramıyor.
    Dediğin gibi asosyallik işi çok bozuyor. Benim kızı sende biliyorsun. Ben ilk tanıştığımda aşırı asosyal bilgisayar ile takılan bir çocuktum. Çok tersti onada. Zamanla bende bu konuyu açıp bilgisayar ile aramı kesmeye başladım işler yoluna girdi.
    Fakat bu işlerin için engel değil. Webmaster, grafiker bu kişiler sürekli bilgisayar başlarında değiller. Bende grafikerim ama işimi gece yapıyorum güzdüzleri kendime bırakıyorum. Mesleğini bırakmana gerek yok bence düşün bunu.
    Aynı üniversiteyi tutturma isteğin çok yalnış olmuş. Unutma sevdiğin kişi ile ne kadar çok yakın olursanız o kadar çok sorun girer aranıza.
    Uzakta olmak en iyisidir. Ara ara görüşmek.
    Şimdi sana diyebileceğimiz pek çok şey yok. Senin durumuna hemen hemen hepimiz geldik. Çoğu kişi geçecek diyecek çoğu kişi hala unutamıyorum diyecek.
    Kimine göre geçiyor kimine göre geçmiyor. Ben ilk kız arkadaşımın peşindeyim hala 7 yıl oldu. Ben unutamadım açık konuşayım. Aynı ilkokulu, liseyi okuduk. Mahallemiz aynıydı. Şimdide aynı üniversitelerdeyiz. Sonum ne olacak bende bilmiyorum umarım böyle olmaz.
    Ama iş sende bitiyor onu biliyorum. Hiçbir kız vazgeçilmez değildir. Hele ki internetten tanışılan bir kız hiç değildir. Gün gelecek döneceksin arkana bu yazdıkların aklına gelecek güleceksin. Kaç kız gelecek bu sefer aynı sözleri onlar için söyleyeceksin. Bu ilk olduğu için sana çok fazla koyacaktır. Bunu gör.
    Yemek yememen falan sana zarar. Bak kız rahat rahat takılıyor belki de aklına gelmiyorsun bunlarıda düşün. Böyle birisi için üzmene gerek yok kendini.

    Hem unuttun mu bize her sevdadan kalan Galatasaray
    Her zaman ki gibi yeni sezonu iple çekelim eski haline getiririz seni