Nereye birader, gençsin daha. Asosyallikle webmaster olmanın bir alakası yok, keşke asosyal olabilirsem, günlerce işe odaklanabilsem.
İki gün önce tanıştığın kız için hedefinden, istediğinden farklı bir tercih yapman üniversitede resmen saflık olmuş, ilk olduğu için biraz fazla koyacaktır sana.
Büyümeye başladın, hayatın gerçeklerini görüyorsun. Kendine itiraf edemiyorsun ama kız seni yedek olarak ya da yara bandı olarak kullanmış.
Yaptığı şey günümüz koşullarına göre doğaldır aksini yapsa istisna olacaktı, maymun gördüğünü yapar. İnsanlar daha iyisini bulmadan ya da daha iyisini bulmayı garantilemeden eldekini bırakmaz. Güzel bir yara bandı bulmazsan sıkıntın dahada artacaktır. Geçmiş olsun.
Mesajı yazarken kendimi evlilik programlarındaki seyirciler gibi hissettim.