Güncelleme: 3 Ağustos (Son Güncelleme)


Nerden başlayım ne yazayım bilmiyorum, konuyu son kez güncellemek için girdim foruma. Tanıştığımızdan beri bir kere bile kavga etmedik, onu hiç üzmedim, her şeyden çok sevdim, hayatımda kimseye bu kadar değer vermedim, mutlu etmek güldürmek istedim. Ona hep "Mesafe sorun olmasın senin yanında bir üniversite kazanacağım bana güven birkaç ay daha sabret hep yanında olacağım, yalnız bırakmayacağım seni." dedim söz verdim, sözümde de durdum onun yanında bir üniversite kazandım bu sene. 1 ay sonra kayıt yaptırmaya gidecektim ve o günden sonra birlikte olacaktık hep. Hayatımı gerçekten ona adadım ben. neden böyle oldu nasıl oldu bilmiyorum ama bi gün geldi "Senle ileriyi göremiyorum, konuşmayalım daha fazla." dedi. Aradan 1 hafta geçti ne yaptığımı dahi bilmeden, onu bu kadar severken neyi yanlış yaptığımı, neden beni böyle terkettiğini öğrenmek için mesaj attım sürekli tersledi ve "Hayatımda şuan başka biri var senle konuşmak istemiyorum." tarzında mesaj attı. 1 haftadır kendimi toparlayamıyorum ne yemek yedim ne uyuyabildim sadece müzik dinleyip birkaç ay önce yaşadığımız onca güzel şeyi hatırlıyorum.Onun için bu kadar basit terkedip gitmek, ama ben onu unutamıyorum işte. Hayatım boyunca da unutamayacağım biliyorum, çünkü her derse gidişimde onun için orayı kazandığım aklıma gelecek, ne yapacağımı bilmiyorum çok çaresizim. Neyse yazacak çok şey var aslında ama kısa kesmek istiyorum, konuyu açtığımdan beri yanımda olan, konuya yorum yazan herkese teşekkür ediyorum. Bu arada benim asosyal olmamdaki en büyük etken olan Webmasterlığı & Grafikerliği de bugün itibariyle bırakıyorum. Böyle devam ettiğim sürece asosyal olarak yaşayacağım çünkü, bana sadece zarar veriyor. Biliyorum ki asosyal olmasam bu olayları yaşayıp kendimi harap etmeyecektim. Biliyorum ki hayatımı adamayacaktım hiçbir kıza. Ama yine kendime de kızmıyorum çünkü ben buyum, tek bir kıza değer verip onla ömür geçirmek istedim hep. Kıza da kızmıyorum. Yazmasa da aramasa da hayatım boyunca hep seveceğim ben o kızı.


http://www.youtube.com/watch?v=ojTrC9Hz8gM