R10'da İlk Ticaret Deneyiminiz Neydi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'da İlk Ticaret Deneyiminiz Neydi?
18
●
962
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'da İlk Ticaret Deneyiminiz Neydi?
1
2
3
27-02-2014, 07:04:08
#10
Lone
5 yıl önceydi arkadaşımın lcd monitörü taksim de bir internet kafe ye satarak r10 ticaret hayatina başladım
Burdan aracı olan arkadaşın nickide unuttum.
27-02-2014, 07:28:43
#11
mewo95
Program yazarak başladım ve program yazarak devam ediyorum
27-02-2014, 08:07:30
#12
Broon
Paypal bozmuştum
27-02-2014, 12:22:25
#13
fikiralemi
ben hatırlamıyorum ama kesin link satmıştırım hiç link almadıgım dusunulurse kesın satmıstırım heralde ne günlerdi be
27-02-2014, 13:18:22
#14
AliFurkan
db silinmeden önce radyo sitesi için tasarım satmıştım
27-02-2014, 13:24:51
#15
Selcuk
2010 yilinda kontör satmisim ilk ticaretimde
27-02-2014, 13:29:08
#16
Misafir
Rapid premium almistim
GT-B5510 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
27-02-2014, 18:35:00
#17
AllyCan
post atmıştım domain karşılığı
27-02-2014, 19:37:31
#18
KadirVural
Alexa yıldız yorum çalışması benden önce yapan yoktu benden sonra hep yapanlarla doldu
100 küsür siteye 50 yıldız + yorum yapmıştım
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler