• 27-02-2014, 07:04:08
    #10
    5 yıl önceydi arkadaşımın lcd monitörü taksim de bir internet kafe ye satarak r10 ticaret hayatina başladım

    Burdan aracı olan arkadaşın nickide unuttum.
  • 27-02-2014, 07:28:43
    #11
    Program yazarak başladım ve program yazarak devam ediyorum
  • 27-02-2014, 08:07:30
    #12
    Paypal bozmuştum
  • 27-02-2014, 12:22:25
    #13
    ben hatırlamıyorum ama kesin link satmıştırım hiç link almadıgım dusunulurse kesın satmıstırım heralde ne günlerdi be
  • 27-02-2014, 13:18:22
    #14
    db silinmeden önce radyo sitesi için tasarım satmıştım
  • 27-02-2014, 13:24:51
    #15
    2010 yilinda kontör satmisim ilk ticaretimde
  • 27-02-2014, 13:29:08
    #16
    Rapid premium almistim

    GT-B5510 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 27-02-2014, 18:35:00
    #17
    post atmıştım domain karşılığı
  • 27-02-2014, 19:37:31
    #18
    Alexa yıldız yorum çalışması benden önce yapan yoktu benden sonra hep yapanlarla doldu
    100 küsür siteye 50 yıldız + yorum yapmıştım