Konu
R10'da İlk Ticaret Deneyiminiz Neydi?
27-02-2014, 07:04:08
#10
Lone
5 yıl önceydi arkadaşımın lcd monitörü taksim de bir internet kafe ye satarak r10 ticaret hayatina başladım
Burdan aracı olan arkadaşın nickide unuttum.