• 25-02-2014, 02:47:02
    #1
    iyisite.NET
    Birşey yazarsın, meşgulmüş gibi takılır sayfadan sayfaya surf yapar. Lakin birşey yazdığın zaman, gönül koyduğun zaman hemen de bir savunması vardır.
    • Ya ben cevap yazdım da gelmemiş sanırım.
    • O ara çok işim vardı cevap verecek durumda değildim sonrada unuttum
    • İnan mesajını görmedim bile
    • Hiç siteye bile bakamıyordum çok yoğundum.
    • vs.
    • vs.
    • vs.

    Bu tür insanları yavaş yavaş hafızamdan siliyorum.
  • 25-02-2014, 02:53:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    14-15 yaşlarında olupta sağa sola atar giden yapan ergenlere katlanamıyorum ben de
  • 25-02-2014, 02:57:49
    #3
    iyisite.NET
    HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14-15 yaşlarında olupta sağa sola atar giden yapan ergenlere katlanamıyorum ben de
    Yaş önemli değil, lakin evet birde onlar var.
  • 25-02-2014, 02:59:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş önemli değil, lakin evet birde onlar var.
    Aksine yaş çok önemli. Bir insan herşeyden evvel haddini bilecek haddini bilmeyen insan herşeyi bilse boş insandır. Bütün hayatınıza çevrenize bakın bunun tek bir gayri istisnasını göremezsiniz.
  • 25-02-2014, 03:30:01
    #5
    Bende itraderi senden 3-5 yüksek olunca alışveriş sırasında atılan triplere tav oluyorum...Açıkcası isterse elimdeki ürün 1 hafta beklesin genede böyle insanlara sakız bile satmam...

    İlk önce insan olmayı öğrenip karşısındakine saygı duyucak, vasıf sahibi olmadıktan sonra isterse 500 itraderin olsun ne farkeder ?
  • 25-02-2014, 03:43:06
    #6
    Pm isteyipte atılan pmye cevap verme gereksinimi duymayanlar. Olumsuz da olsa cevap verilse nezakettir

    HTC Rhyme S510b cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 25-02-2014, 04:40:55
    #7
    Olumsuz cevap verince tersleyenler... Ondan sonra niye cevap vermiyoruz oluyor


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 25-02-2014, 08:05:23
    #8
    Konuda herşey yazmasına rağmen pm isteyenler

    Konu altından soru sorma imkanı varken pm ile soru soranlar

    Ben bunlar yuzunden gold alamıyorum )


    Sent from my iPhone 5
  • 25-02-2014, 08:48:52
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İsin hacmi, emegi belli iken, pazarliklar yapilmis iken, halen daha skype uzerinden is bitimine yakin pazarlik yapan insandan tiksiniyorum.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi