Bende itraderi senden 3-5 yüksek olunca alışveriş sırasında atılan triplere tav oluyorum...Açıkcası isterse elimdeki ürün 1 hafta beklesin genede böyle insanlara sakız bile satmam...

İlk önce insan olmayı öğrenip karşısındakine saygı duyucak, vasıf sahibi olmadıktan sonra isterse 500 itraderin olsun ne farkeder ?