Merhabalar, 15 - 20.000 TL bütçem var araç almak istiyorum. Az yakıp yakmaması pek önemli değil, LPG düşünmüyorum. Benzinli veya dizel araç düşünüyorum.
Aklımdaki araçlar; Honda civic 1996 - 2000 arası
Audi a3 1995 - 2000 arası
Fiat stilo 2004 - 2006 arası
Peugeot 307 2002 - 2004 arası
Renault Megane 2000 - 2004 arası
Aklımdaki araçlar bunlar, sizin tavsiyelerinizi de bekliyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
15 - 20.000 TL arası araç tavsiyesi?
13
●5.255
- 22-02-2014, 18:25:48
- 23-02-2014, 00:07:16Civic iyidir ama temizini artık bulmak çok zor.. Hepsi gençlerin altında oynanmiş araçlar
- Hyundai getz 1.4 Doch alabilirsin ( Düşük km'e, yüksek model )
- Ford fiesta
- Fiat Grande Punto 1.4 Active
- Opel Corsa 1.4 Twinport Enjoy
- Hyundai Accent 1.6 Admire
- Seat ibiza - Cordoba 1.4 Signo - Stella
Listeni değerlendirirsek şahsen;
- Civic : çok oynanmiş ve artık temizini bulmak imkansız derecesinde.. Masraf açarsada hondaların parçaları pahalı unutmamak gerek
- A3 : aynı şekilde yaşlı araba mutlaka problem çıkaracaktır parça maliyeti yüksek, 2. eli zayıf
- Fiat stilo : Tutulmayan bir araç
- 307 : biraz şans işi, iyisi denk gelirse yakıtı iyi ama sorunlusu denk gelirse süründürürmüş
- Megan 1'lerde görünüş itibariyle eski fakat iyi arabadır..
Hyundai 1.4 Doch bakmalısın o fiyatlara bence
- 23-02-2014, 00:13:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Imzami atarım hocam analiz süper, bu fiyatlarda temizlik ve ucuz parça ve motor sağlamlığı açısından dizel Ford Fiesta derimSemihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SM-T310 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi - 23-02-2014, 02:12:58Öneriler için hepinize teşekkürler. Listeyi buraya yazdıktan sonra Getz'e de baktım, oluru var. Hayırlısı inş. pazartesi günü param elime geçince detaylı aramaya çıkacağım.Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2014, 04:54:08Sahibinden de dolaşırken Gelly FC'ye rastladım. Araştırdım kimisi iyi diyor kimisi kötü diyor karar veremedim. Cazip gelen kısmı yüksek model araba. 2010 model 47.000'de araç 20.000 Lira. Nedeni ise 2. el piyasasının olmaması. Bu araç hakkında bilgi sahibi olanlar var mı? Benim alıp hemen satma gibi bir niyetim yok. Bu aracı aldığım zaman pişman olur muyum?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...53157898/detay
2011 model, 66.000 km de 15.550 TL http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...52594631/detay - 23-02-2014, 10:01:05Bütçenize uygun 2004~ model Opel Corsa temiz araç bulabilirsiniz. Benzinli dahi olsa Ecotec motor olduğundan yakıt konusunda sizi üzmez.
Bütçeniz ile temiz araba bulabileceğiniz segment B (Corsa, Fiesta, Polo...) segmentidir. Diğer segment araçların (Örn: A3, Megane, Astra...) temizini bulmak zorlaşır.
Not: Geely gibi markalara bulaşmayın. Zaten model yılıyla fiyatının ne kadar orantısız olduğu ortada. 2. el piyasası yoktur, servis, yedek parça bulmakta ciddi sorunlar yaşarsınız. Motoru, güvenliği ile kendini kanıtlamış markaları; daha eski bile olsa tercih edin.
Şimdiden hayırlı olsun.