Sahibinden de dolaşırken Gelly FC'ye rastladım. Araştırdım kimisi iyi diyor kimisi kötü diyor karar veremedim. Cazip gelen kısmı yüksek model araba. 2010 model 47.000'de araç 20.000 Lira. Nedeni ise 2. el piyasasının olmaması. Bu araç hakkında bilgi sahibi olanlar var mı? Benim alıp hemen satma gibi bir niyetim yok. Bu aracı aldığım zaman pişman olur muyum?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...53157898/detay

2011 model, 66.000 km de 15.550 TL http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...52594631/detay