• 11-02-2014, 01:57:48
    #1
    2012 Eylül ayında hesabımı kendi isteğimle banlatmıştım geçen hafta itibari ile tekrar açtırdım aslında çok daha önceden açtırmak istedim ancak bir türlü nasip olmadı diyelim. Kısa ve öz yazıp kimseyi sıkmak istemiyorum tanıyan tanımayan tüm R10 Ailesinin üyelerine Merhaba

    Edit: Banlatma sebebim şirketi kapattıktan sonra tamamen internete ara verdiğim için hesabın çalınmaması amaçlı banlattım.
  • 11-02-2014, 02:00:26
    #2
    Neden banlatıp neden actirdiginiza anlam veremeyerek hosgeldiniz diyorum

    -telefondan gönderildi-
  • 11-02-2014, 02:04:12
    #3
    İyi bir döneme denk getirmişsin. Bundan bir 10-11 gün önce üyeliğini açtırmak istesen gold üyelik almadan açmazdı eski yönetim.
  • 11-02-2014, 02:07:46
    #4
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir döneme denk getirmişsin. Bundan bir 10-11 gün önce üyeliğini açtırmak istesen gold üyelik almadan açmazdı eski yönetim.
    tahminimce onlar açtı yine 29 ocakta açıldığına dair mail geldi ama daha erken 7-8 ay önce 2-3 kere mail attım kimse cevap atmamıştı ben dedim herhalde kimsenin bizim banı açacağı yok deyip fazla uğraşmadım sonra geçen ay tekrar mail attım açtırdık bu sefer
  • 11-02-2014, 03:23:42
    #5
    Tekrar hoşgeldiniz hocam.
  • 11-02-2014, 03:25:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hoşgeldiniz.
  • 11-02-2014, 13:02:26
    #7
    Tekrar hoşgeldiniz.
  • 11-02-2014, 13:56:52
    #8
    hoşgelmişsiniz
  • 11-02-2014, 22:39:57
    #9
    Hooşgeldin sefalar getirdin Baba