2012 Eylül ayında hesabımı kendi isteğimle banlatmıştım geçen hafta itibari ile tekrar açtırdım aslında çok daha önceden açtırmak istedim ancak bir türlü nasip olmadı diyelim. Kısa ve öz yazıp kimseyi sıkmak istemiyorum tanıyan tanımayan tüm R10 Ailesinin üyelerine Merhaba

Edit: Banlatma sebebim şirketi kapattıktan sonra tamamen internete ara verdiğim için hesabın çalınmaması amaçlı banlattım.