• 11-02-2014, 21:16:13
    #28
    GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu olay nesine , misli vs sitelerde olmuyor mu hocam ?
    Olmuyor desek daha doğru olur. Çünkü iy 0.5 üstü Türkiye'de bildiğim kadarıyla yok. Onu geçtim 1.5 üstüne bile çok düşük oranlar veriyor Türkiye'de.
  • 12-02-2014, 00:58:00
    #29
    Mesajım bulunsun
  • 12-02-2014, 11:07:18
    #30
    https://www.r10.net/off-topic/1084223...opigi-854.html

    iddaa bölümünden devam edelim arkadaşlar

    Ayrıca bazı arkadaşlara söylüyeyim her zaman bu sistemde tutmuyor, mesela dün udinese gol atar dedim olmadı yani hiç bir yöntemin %100 garantisi yok..

    Yapabileceğim tek şey riski en aza indirmek bizim oynadığımız yönteminde amacı bu zaten
  • 12-02-2014, 21:14:50
    #31
    Bende herhafta fenerbahçeye 1/2 ye oynuyorum 30 40 misli oynuyorum inat ettim tutacak
  • 12-02-2014, 21:48:30
    #32
    Böyla oran 1.40 ı zor geçiyor.
    Biraz daha iyi bir analizle 1.5 üstü oynuyorum yaklaşık 15 gündür 30 basıp 50-55 alıyorum.
    30 dan fazla basmıyorum. Kaybetsem de 1,5 gün başa dönmüş oluyorum.
    İşin ilginci kartta parayı tutuyorum elime alıp harcamıyorum. Kart sıfırlanmışsa en başa dönmüş demektir, haydan gele huya gider hesabı.