GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu olay nesine , misli vs sitelerde olmuyor mu hocam ?
Olmuyor desek daha doğru olur. Çünkü iy 0.5 üstü Türkiye'de bildiğim kadarıyla yok. Onu geçtim 1.5 üstüne bile çok düşük oranlar veriyor Türkiye'de.