• 09-02-2014, 19:05:14
    #1
    Hayırlı akşamlar r10 halkı..

    Kafama bir şey takıldı. Askerlik süresi düştüğünden dolayı acemilik süresi de düştü mü? Tam olarak kaç gün acemilik yapacaklar bilgiye sahip olan var mı?
  • 09-02-2014, 19:21:33
    #2
    1 ay
  • 09-02-2014, 19:23:56
    #3
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay
    Meslekçiler 1 ay yapıyor, eminmisiniz normal eğitime tabii olanların da 1 ay yapacağına?
  • 09-02-2014, 19:24:45
    #4
    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meslekçiler 1 ay yapıyor, eminmisiniz normal eğitime tabii olanların da 1 ay yapacağına?
    hocam farketmez benim bildiğim asker acemi birliğinde 1 ay kalır sonra gider
  • 09-02-2014, 19:28:15
    #5
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam farketmez benim bildiğim asker acemi birliğinde 1 ay kalır sonra gider
    Değil, 75 gün acemi birliği. Biz bayrama denk geldiği için 60 gün yaptık. (Seferihisar/İzmir)

    Bu süre daha da kısaldımı onu öğrenmek istiyorum.
  • 09-02-2014, 19:52:49
    #6
    Acemi birliği bir ay. askerliğin kısalması ile acemi birliği veya askeri düzende bir değişim söz konusu olacağını düşünmüyorum.

    lakin kursiyer eğitimi alan askerlerin acemi birliği yerine göre 2 ay 2,5 ay olabiliyor.

    tabi şunu hiç unutmamak lazım siz usta birliğine gitseniz de, sizin alt devreniz yani 94/2 ler acemi birliğini bitirip, usta birliğine gelene kadar 94/1 ler halen acemi birliği askeri gibi her türlü iş yapımında askeri tabirle YARDIRMAYA devam eder
  • 09-02-2014, 19:54:31
    #7
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acemi birliği bir ay. askerliğin kısalması ile acemi birliği veya askeri düzende bir değişim söz konusu olacağını düşünmüyorum.

    lakin kursiyer eğitimi alan askerlerin acemi birliği yerine göre 2 ay 2,5 ay olabiliyor.

    tabi şunu hiç unutmamak lazım siz usta birliğine gitseniz de, sizin alt devreniz yani 94/2 ler acemi birliğini bitirip, usta birliğine gelene kadar 94/1 ler halen acemi birliği askeri gibi her türlü iş yapımında askeri tabirle YARDIRMAYA devam eder
    O zamanları atlattık 3/3 üm. Sadece merak ettim belki kısalmıştır diye.
  • 09-02-2014, 21:44:54
    #8
    Dün 93/1 arkadaşım yeni geldi askerden, bölük yazıcısıydı. 45 güne düşürecekler acemiliği dedi, ama net bilgim yok.
  • 10-02-2014, 09:01:40
    #9
    Burada Yazmıştım.
    Hava Kuvvetleri/Sağlık Hizm. Yrd. Olarak Yaptım.
    Rakamların Değişeceğini Söylemişlerdi Ama Fazla Bir Süre Değişmeyecek Sanırım.