Hayırlı akşamlar r10 halkı..

Kafama bir şey takıldı. Askerlik süresi düştüğünden dolayı acemilik süresi de düştü mü? Tam olarak kaç gün acemilik yapacaklar bilgiye sahip olan var mı?