• 30-01-2014, 20:21:51
    #55
    sitenin adresini ben de rica edebilir miyim
  • 31-01-2014, 00:03:46
    #56
    Anti seo konusunda kimse yorulmasin tavsiyede etmem zaten hurriyet milliyet gibi sitedir. Botnet konusundada tavsiyem ugrasmayin yaziktir millet ekmek yiyor . Zaten botnet dahi olsa max bir kac saat belkide eb fazla 1 gun ama onuda zannetmem cunku karsi site gercektende buyuk ve bana gore tartismasiz urfanin en iyi sitesidir . Gunluk olarak takip ederim. İslerinde en iyiler ve tahminim abartisiz aylik en kotu 25-30 bin lira en iyi aylik 150 bin liradir hakkidir tabi
    Bu kadar iyi para var tavsiyem sizde urfalisiniz belliki sizde site acip rakibi olun bu siteyi gecin. Obur turlu eger siteye saldiri yaparisenizse mabali gunahi boynunuzadir . Cunku o siteden ekmek yiyen bir suru insan var
    Ayrica bir sorununuz var ise adamin yeri belli gidin yuz yuze rahatsizliginizi ifade edin bence en tutarli en iyi yol budur
  • 31-01-2014, 00:21:57
    #57
    51. mesajdaki linki açarsanız sitenin adresini görürsünüz.
    www.sanliurfa.com

    adamların yaptığı etik mi ki sen sitenin adresini söylemem etik olmaz diyorsun?
  • 31-01-2014, 00:23:16
    #58
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anti seo konusunda kimse yorulmasin tavsiyede etmem zaten hurriyet milliyet gibi sitedir. Botnet konusundada tavsiyem ugrasmayin yaziktir millet ekmek yiyor . Zaten botnet dahi olsa max bir kac saat belkide eb fazla 1 gun ama onuda zannetmem cunku karsi site gercektende buyuk ve bana gore tartismasiz urfanin en iyi sitesidir . Gunluk olarak takip ederim. İslerinde en iyiler ve tahminim abartisiz aylik en kotu 25-30 bin lira en iyi aylik 150 bin liradir hakkidir tabi
    Bu kadar iyi para var tavsiyem sizde urfalisiniz belliki sizde site acip rakibi olun bu siteyi gecin. Obur turlu eger siteye saldiri yaparisenizse mabali gunahi boynunuzadir . Cunku o siteden ekmek yiyen bir suru insan var
    Ayrica bir sorununuz var ise adamin yeri belli gidin yuz yuze rahatsizliginizi ifade edin bence en tutarli en iyi yol budur
    mafyaya mensup şahıslarında aileleri var onların yakalanması ve hüküm giymesi ya da bir şekilde cezalandırılması nasıl bir durumdur sizce ? Günah aileleri var bırakın millettten tehditle para alsın versin : ) yok öyle dünya...karanlığa her tükürenden de ayrı ayrı hesap sorulmalı...
  • 31-01-2014, 00:39:41
    #59
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mafyaya mensup şahıslarında aileleri var onların yakalanması ve hüküm giymesi ya da bir şekilde cezalandırılması nasıl bir durumdur sizce ? Günah aileleri var bırakın millettten tehditle para alsın versin : ) yok öyle dünya...karanlığa her tükürenden de ayrı ayrı hesap sorulmalı...
    Ah keske birde site sahibini tanimadan sadece yazilanlara inanip pesin hukum vermesen. Bu ulkeninde en buyuk sorunu bu zaten biri cikiyor bisi atip tutuyor herkes de ona inaniyor kimse hani kanit goster demiyor.
    Sitenin sahibi adamin bir tane tehtit mesajini yayinlayin bakalim konusmaya gelinceye herkes mallasef konusuyor site sahibini cok iyi taniri
    Nasil bir insandir dersenizse namazinda isinde gucunde bir insan derim herhangibir gruba veya tarikatada uye degildir adam gibide adamdir . Arkadasin dedigi dogru bir nokta vardir oda sudur reklamlar icin kimseye gitmez reklam kendisine gelir cunku bu site bir marka artik urfada bilmeyen gormeyen tanimayan yok bildigin milliyet huriyet gibi site millet gider reklam verir .
    Ayrica bunlari site yetkilisi sahibi ile abi kardes iliskisi icerisinde olan biri olarak yaziyorum . Eger ortada bir tehtid şantaj vb bir durumu gosteren kanit yok ise bu soylenen sadece iftiradir konuyu acan kisininde bunu kanitlamasi sartir
  • 31-01-2014, 12:11:52
    #60
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah keske birde site sahibini tanimadan sadece yazilanlara inanip pesin hukum vermesen. Bu ulkeninde en buyuk sorunu bu zaten biri cikiyor bisi atip tutuyor herkes de ona inaniyor kimse hani kanit goster demiyor.
    Sitenin sahibi adamin bir tane tehtit mesajini yayinlayin bakalim konusmaya gelinceye herkes mallasef konusuyor site sahibini cok iyi taniri
    Nasil bir insandir dersenizse namazinda isinde gucunde bir insan derim herhangibir gruba veya tarikatada uye degildir adam gibide adamdir . Arkadasin dedigi dogru bir nokta vardir oda sudur reklamlar icin kimseye gitmez reklam kendisine gelir cunku bu site bir marka artik urfada bilmeyen gormeyen tanimayan yok bildigin milliyet huriyet gibi site millet gider reklam verir .
    Ayrica bunlari site yetkilisi sahibi ile abi kardes iliskisi icerisinde olan biri olarak yaziyorum . Eger ortada bir tehtid şantaj vb bir durumu gosteren kanit yok ise bu soylenen sadece iftiradir konuyu acan kisininde bunu kanitlamasi sartir
    ortada bir hilebazlık varsa buna göz yummak suçtur anlamında demiştim ben ve burada kimse körü körüne araştırmadan etmeden hobbala diye gidip bir yere saldırmaz ya da şikayette bulunmaz diye düşünüyorum öyle değil mi ?
  • 31-01-2014, 13:48:01
    #61
    Benimde yerel haber sitem var ama hiç reklam alamıyorum : )
  • 31-01-2014, 14:05:54
    #62
    PM alıyım.
  • 31-01-2014, 15:14:52
    #63
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortada bir hilebazlık varsa buna göz yummak suçtur anlamında demiştim ben ve burada kimse körü körüne araştırmadan etmeden hobbala diye gidip bir yere saldırmaz ya da şikayette bulunmaz diye düşünüyorum öyle değil mi ?
    Bak be kadar guzel soyluyorsun bir hilebazlik varsa eger bunun kanitlanmasi lazim degil mi bir delil eklenmesi lazim camur atayim izi kalsin sekilinde yapilmis karalamadir bu yaptiginiz sizin r10 da dahi bir sikayet konusu acildiginda kanit gosterilmesi isteniyor degilmi oyle kafasina gore kimse is yapmiyor .
    Arkadasin zanediyorumki urfada yerel haber sitesi mevcut sirf botnet yaparak dahi o sitenin onune gecmek istiyor fakat akliniza koyun bunu dogru duvar yikilmaz .size bir tavsiyede bulunuyorum ister tavsiyemi abi tavsiyesi olarak al isterde kardes tavsiyesi olarak asla ama asla hayatta kimseye on yargi ile yaklasmayin ve gozunuzle gormediginiz inanmadiginiz seylere irtibat etmeyin yoksa emin olunki zarar eden hep siz olursunuz .
    Hersey ortada hersey kanuna uygun. Ortada yanlis bir sey yok. İsteyenler reklam verenlerin telefonunu arayarak sorabiler tehtid ilemi reklam verdiniz diye sorun oyle bilmediginiz seyler hakkindada atip tutmayin .. Telden yazdim yazim hatalai icin kuura bakmayin ALLAHA EMANETSİNİZ