• 27-01-2014, 12:58:25
    #1
    Merhaba arkadaşlar dsmart internet modem taktırmıştım. Eğer bu mesaj bana 3 gün içinde gelmezse d smart interneti arayıp oradan öğrenebiliyor muyum d smart aktivasyon şifremi?
  • 27-01-2014, 13:02:18
    #2
    1 hafta içerisinde geliyor olması lazım, biz bu sene aldık 3. günde falan gelmişti herhalde tam hatırlıyaamıyorum. Yanlız şifreyi yanlış gönderiyorlar haberin olsun. Kullannıcı adı : şifre@dsmart olacak haberin olsun mesajdaki kullanıcı adıyla bağlanamıyorsun.