1 hafta içerisinde geliyor olması lazım, biz bu sene aldık 3. günde falan gelmişti herhalde tam hatırlıyaamıyorum. Yanlız şifreyi yanlış gönderiyorlar haberin olsun. Kullannıcı adı : şifre@dsmart olacak haberin olsun mesajdaki kullanıcı adıyla bağlanamıyorsun.