• 26-01-2014, 02:53:47
    #1
    Arkadaşlar abim internetini iptal ettirmek istiyor.Fakat sözleşmesini kaybetmiş taahhüt süresi bitişinde iptal etmek istiyoruz.Ne yapmamız gerekli sözleşmenin önemi var mı yardımcı olabilecek arkadaşları bekliyorum.
  • 26-01-2014, 03:09:28
    #2
    taahhüt bitişinde ise bir şey gerekmiyor. gidip konuşup kapattırıyorsunuz.
    ben öyle yaptım.

    bu arada size tavsiyem uydunete geçin, hiç olmazsa fiyat garantileri var ve aylardır kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım.
    modemde sorun olmuştu iki kere(oda benim hatamdan ötürü) aradım ertesi gün geldiler.
  • 26-01-2014, 03:19:34
    #3
    xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taahhüt bitişinde ise bir şey gerekmiyor. gidip konuşup kapattırıyorsunuz.
    ben öyle yaptım.

    bu arada size tavsiyem uydunete geçin, hiç olmazsa fiyat garantileri var ve aylardır kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım.
    modemde sorun olmuştu iki kere(oda benim hatamdan ötürü) aradım ertesi gün geldiler.
    Teşekkür ederim hocam ilginiz için.