Ttnet Fesih etme.Sözleşme Kayıp :)
2
●504
- 26-01-2014, 02:53:47Arkadaşlar abim internetini iptal ettirmek istiyor.Fakat sözleşmesini kaybetmiş taahhüt süresi bitişinde iptal etmek istiyoruz.Ne yapmamız gerekli sözleşmenin önemi var mı yardımcı olabilecek arkadaşları bekliyorum.
- 26-01-2014, 03:09:28taahhüt bitişinde ise bir şey gerekmiyor. gidip konuşup kapattırıyorsunuz.
ben öyle yaptım.
bu arada size tavsiyem uydunete geçin, hiç olmazsa fiyat garantileri var ve aylardır kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım.
modemde sorun olmuştu iki kere(oda benim hatamdan ötürü) aradım ertesi gün geldiler. - 26-01-2014, 03:19:34Teşekkür ederim hocam ilginiz için.xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle