xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
taahhüt bitişinde ise bir şey gerekmiyor. gidip konuşup kapattırıyorsunuz.
ben öyle yaptım.

bu arada size tavsiyem uydunete geçin, hiç olmazsa fiyat garantileri var ve aylardır kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım.
modemde sorun olmuştu iki kere(oda benim hatamdan ötürü) aradım ertesi gün geldiler.
Teşekkür ederim hocam ilginiz için.