• 22-02-2014, 20:24:39
    #10
    Güncel güncel güncel
  • 22-02-2014, 23:45:50
    #11
    Evet yardımcı oluverinde gidelim yahu
  • 24-02-2014, 10:27:33
    #12
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet yardımcı oluverinde gidelim yahu
    R10'da yardımcı olabileceklere duyurulur
  • 27-02-2014, 01:32:18
    #13
    Arkadaşlar fuar bugün başlıyor. Davetiye bulabilen var mı ?
  • 28-02-2014, 22:08:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    olundu.
  • 01-03-2014, 12:34:31
    #15
    @NetMaster Fuar beklediğimden de güzeldi. Diğer senelere oranla marka çeşitliliği ve ürün gamı artmış. Bakalım 2015 nasıl olacak...

    Bu arada sana teşekkür etmek için M.D standına uğradım. Orada Emin abiyle karşılaştım ona sordum yok dedi. Tüm M.D ailesine ve sana teşekkürler