@NetMaster Fuar beklediğimden de güzeldi. Diğer senelere oranla marka çeşitliliği ve ürün gamı artmış. Bakalım 2015 nasıl olacak...
Bu arada sana teşekkür etmek için M.D standına uğradım. Orada Emin abiyle karşılaştım ona sordum yok dedi. Tüm M.D ailesine ve sana teşekkürler