• 18-01-2014, 10:36:31
    #10
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ali samiyen felan değil bence en mantikli yer neresi biliyormusunuz taksimdir taksimde AKM'ninde içinde bulunduğu Divan Öteli ordan cumhuriyet caddesinden rumeli caddesine kadar ordan aşşa kabataşa kadar kabataştan İTÜ Teknik ünv. içinde korunarak ( itüye peşkes değil ) inönü stadininda içinde olduğu o kesime bence istanbulun merkezi istanbul park olabilir.

    Resimli olarakta buyrun.
    Harika bir fikir daha.
  • 18-01-2014, 17:52:09
    #11
    böyle bir proje bence çılgın bir projedir
    istanbulun en değerli yerini halka açmaktır.
  • 21-01-2014, 19:32:12
    #12
    Avm yapılması daha uygundur.

    ....
  • 21-01-2014, 23:12:26
    #13
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle bir proje bence çılgın bir projedir
    istanbulun en değerli yerini halka açmaktır.
    Yemin ederim abartmıyorum düşüncesi bile heyecan veriyor bana.


    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avm yapılması daha uygundur.

    ....
    Şaka yaptığını düşünüyorum.
  • 13-02-2014, 01:05:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yahu bizim vatandaşımız da aynı iktidarımız da. onu bunu şunu ötekini berikini öncesini sonrasını karıştırıp tartışmak kavga gürültü etmek varken neden güzel projelere kafamızı yoralım. çok istersek "park"ı olan ülkelere gider yaşarız. giderseniz kedi besleyin, kapılara su-yemek kabı koyunca komşu teyzeler ordan burdan karşınıza çıkmaz merak etmeyin.