dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle bir proje bence çılgın bir projedir
istanbulun en değerli yerini halka açmaktır.
Yemin ederim abartmıyorum düşüncesi bile heyecan veriyor bana.


MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avm yapılması daha uygundur.

....
Şaka yaptığını düşünüyorum.