• 17-01-2014, 15:13:26
    #1
    Arkadaşlar orjinal parfüm almak istiyorum. Daha önce halen bitmedi çok az kaldı; Paco Rabanne 1 Million kullanıyordum. Fakat beni bir türlü sarmadı, herkesin çok övmesine karşın.

    Hugo Boss Bottled kullanmak istiyordum fakat herkeste var farklı bir koku arayışındayım.

    Şimdi ise Jean Paul Gaultier Le Male markasında bir parfüm buldum. Bunu kullanan var mıdır acaba önerir misiniz?

    http://cdn-mf1.n11.com/t/500/11/80/4..._117299876.png

    Ya da sizin önerileriniz nedir arkadaşlar söyler misiniz
  • 17-01-2014, 16:25:40
    #2
    Jean Paul Gaultier Le Male Güzel kokudur. Önerebileceğim kokular :
    * Jil Sander
    * David Beckham
    * Armani Black Code
    * Givency PI
    * Rochas
  • 17-01-2014, 17:02:55
    #3
    Yaşın kaç, ten rengin ne, işin ne, hayat tarzın nasıl....Uzar da gider. Sana parfüm adı vermek kolay. İyi ama o parfüm sana yakışacak mı, tenin parfümü kabul edecek mi, parfüm sende uzun süre kalacak mı?

    Parfüm denemeden alınmaz!

    Ünlem koydum ki, olayın ciddiyeti anlaşılsın

    Gerçekten ama gerçekten parfüm ciddi bir seçimdir ve isterseniz bir parfüme 500 tl verin, o parfüm istediği kadar kalıcı ya da güzel koksun size uymuyorsa atın çöpe gitsin..

    Zaman zaman yanımızdan geçen birinin kokusu bizi büyüler. Koşa koşa gider o parfümü alırız. Bir de bakmışız ki bizde öyle kokmuyor. Ya da kokuyor ama çekiciliği yok..

    Test etmek şart. Esmerlere beyaz tenli kokusu gitmez. Yaşlılara genç kokusu gitmez. Gençlere çok ağır kokular gitmez. Yaz kokusu başkadır kış kokusu başkadır. Bu seçimler sizin parfüm konusuna verdiğiniz değeri gösterir.

    Doğru parfümü bulduğunuzda herkes size yaklaşacak ve çok güzel koktuğunuzu söyleyecek.

    Genellikle bana sorulur. Hatta çoğu kez yolda yürürken çevirip soran kızlar oldu. Kuaförde, mağazada alış veriş yaparken ve yolda yürürken tanımadığım kişilerce parfümüm soruluyor. Birçok parfümüm var. Her mevsime göre farklı. Her kıyafete göre bile farklı oluyor. Parfümümün adını söylediğimde aa o parfümü biliyorum ama böyle mi kokuyormuş diyenler bile oluyor.

    Çok pahalı olmasına gerek yok. Ama kaliteli olmalı. Açık parfümler bu etkiyi vermiyor maalesef. Alkol kokusu ağır basıyor. Anlıyorsunuz parfüm kalitesini. Paraya kıyıp orjinal almak lazım. Özel zamanlarda sıkın Benim gibi ucuz parfümleri önemsemediğiniz zamanlarda kullanın

    Çok uzattım biliyorum ama mutlaka bir avm ya da parfümeriye gidin ve sıkarak deneyin. Sıkın 5-10 dk sonra koklayın bileğinizi. Kokuyla teniniz birbirine karışmışsa, koku sizle bütünleşmişse o sizin kokunuzdur. Adı, markası önemli değil bence. Önce tarzınızı bulun derim. Sonra o tarza uygun kokuları bulmak kolay.
  • 26-01-2014, 00:52:30
    #4
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın kaç, ten rengin ne, işin ne, hayat tarzın nasıl....Uzar da gider. Sana parfüm adı vermek kolay. İyi ama o parfüm sana yakışacak mı, tenin parfümü kabul edecek mi, parfüm sende uzun süre kalacak mı?

    Parfüm denemeden alınmaz!

    Ünlem koydum ki, olayın ciddiyeti anlaşılsın

    Gerçekten ama gerçekten parfüm ciddi bir seçimdir ve isterseniz bir parfüme 500 tl verin, o parfüm istediği kadar kalıcı ya da güzel koksun size uymuyorsa atın çöpe gitsin..

    Zaman zaman yanımızdan geçen birinin kokusu bizi büyüler. Koşa koşa gider o parfümü alırız. Bir de bakmışız ki bizde öyle kokmuyor. Ya da kokuyor ama çekiciliği yok..

    Test etmek şart. Esmerlere beyaz tenli kokusu gitmez. Yaşlılara genç kokusu gitmez. Gençlere çok ağır kokular gitmez. Yaz kokusu başkadır kış kokusu başkadır. Bu seçimler sizin parfüm konusuna verdiğiniz değeri gösterir.

    Doğru parfümü bulduğunuzda herkes size yaklaşacak ve çok güzel koktuğunuzu söyleyecek.

    Genellikle bana sorulur. Hatta çoğu kez yolda yürürken çevirip soran kızlar oldu. Kuaförde, mağazada alış veriş yaparken ve yolda yürürken tanımadığım kişilerce parfümüm soruluyor. Birçok parfümüm var. Her mevsime göre farklı. Her kıyafete göre bile farklı oluyor. Parfümümün adını söylediğimde aa o parfümü biliyorum ama böyle mi kokuyormuş diyenler bile oluyor.

    Çok pahalı olmasına gerek yok. Ama kaliteli olmalı. Açık parfümler bu etkiyi vermiyor maalesef. Alkol kokusu ağır basıyor. Anlıyorsunuz parfüm kalitesini. Paraya kıyıp orjinal almak lazım. Özel zamanlarda sıkın Benim gibi ucuz parfümleri önemsemediğiniz zamanlarda kullanın

    Çok uzattım biliyorum ama mutlaka bir avm ya da parfümeriye gidin ve sıkarak deneyin. Sıkın 5-10 dk sonra koklayın bileğinizi. Kokuyla teniniz birbirine karışmışsa, koku sizle bütünleşmişse o sizin kokunuzdur. Adı, markası önemli değil bence. Önce tarzınızı bulun derim. Sonra o tarza uygun kokuları bulmak kolay.
    Müthiş açıklamışsınız gerçekten.
    Konuyu açmıştım fakat takip etmeyi unuttum Şimdi aklıma geldi.

    Paco Rabanne 1 Million kokusunu 40'lı yaşlarda bir adamda görmüştüm, bana o kadar çekici gelmişti ki gidip hemen parfümden satın aldım 140 Tl'ye. Fakat kendime sıktıktan sonra hiçbir çekiciliğini yakalayamadım. Beğenemedim açıkcası.

    Ten rengim buğday. Açıkcası parfüm hakkında pek bir bilgim de var denemez. Sadece 2 tane orjinal parfüm aldım.

    Hocam ayıp olmazsa, şuan şu mevsimde kullandığınız parfümünüzün markası nedir? Sorma sebebim markayla alakası yok. Sadece bu kadar hoş kokan parfüm markası ne olabilir diye merak ediyorum
  • 26-01-2014, 03:26:35
    #5
    Armani Lui tavsiye ederim.
  • 26-01-2014, 10:49:52
    #6
    Bvlgari Aqva
  • 30-01-2014, 23:39:39
    #7
    Arkadaşlar aralarındaki en ucuz ve tatlı parfüm Rochas, ben bunu almayı planlıyorum. Tavsiye ederim, yorumlarda olumsuzuna rastlamadım.
  • 06-02-2014, 02:04:47
    #8
    Rochas parfümü satın aldım arkadaşlar, Misspera.com üzerinden 99 tlye buldum. Yok böyle bir parfüm, şekerimsi bir kokusu var paso kendimi kokluyorum tavsiye ederim aman fazla kişi duymasın )
  • 17-06-2016, 16:29:09
    #9
    zomoyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paran varsa önerebileceğim parfüm markası giorgio armani parfüm burdan kendine uygun olanını araştırıp bakabilirsin
    Burası link kasılacak reklam yapılacak bir forum ve kategori değil konuları hortlatıp durma mod'a bildirildi.