Arkadaşlar orjinal parfüm almak istiyorum. Daha önce halen bitmedi çok az kaldı; Paco Rabanne 1 Million kullanıyordum. Fakat beni bir türlü sarmadı, herkesin çok övmesine karşın.

Hugo Boss Bottled kullanmak istiyordum fakat herkeste var farklı bir koku arayışındayım.

Şimdi ise Jean Paul Gaultier Le Male markasında bir parfüm buldum. Bunu kullanan var mıdır acaba önerir misiniz?

http://cdn-mf1.n11.com/t/500/11/80/4..._117299876.png

Ya da sizin önerileriniz nedir arkadaşlar söyler misiniz