• 15-01-2014, 21:14:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar uzun zamandır sürekli ve etkin bir şekilde, eskisi gibi R10 a giremiyordum. İş güç vs sorunlardan dolayı.
    Tekrar R10 Dayım ve Tüm eski arkadaşlara selam vermek istedim.
  • 15-01-2014, 21:16:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hoşgeldin kardeşim )

    LT28h cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 15-01-2014, 22:51:59
    #3
    Hoşgeldin
  • 15-01-2014, 23:03:35
    #4
    Hoş geldin hocam avatarından tanıdım seni.
    Yani göz aşinalığım vardı yoksa tanışmıyoruz yani.
  • 15-01-2014, 23:04:40
    #5
    Hoşgeldiniz tekrardan

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-01-2014, 01:54:13
    #6
    Kurumsal PLUS
    Tekrar hoşgeldiniz hocam
  • 16-01-2014, 20:04:33
    #7
    Teşekkürler arkadaşlar tanıdık nickleri görmek sevindirici.
  • 16-01-2014, 20:07:53
    #8
    Hoşgeldin hocam
  • 16-01-2014, 22:24:31
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hoşgeldiniz