Uzun zamandan sonra tekrar R10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Uzun zamandan sonra tekrar R10
11
●
703
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Uzun zamandan sonra tekrar R10
1
2
15-01-2014, 21:14:44
#1
PuLeRi
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır sürekli ve etkin bir şekilde, eskisi gibi R10 a giremiyordum. İş güç vs sorunlardan dolayı.
Tekrar R10 Dayım ve Tüm eski arkadaşlara selam vermek istedim.
15-01-2014, 21:16:50
#2
olcaytd
Üyeliği durduruldu
Hoşgeldin kardeşim
)
LT28h cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
15-01-2014, 22:51:59
#3
ByMaster
Hoşgeldin
15-01-2014, 23:03:35
#4
sio
Hoş geldin hocam avatarından tanıdım seni.
Yani göz aşinalığım vardı yoksa tanışmıyoruz yani.
15-01-2014, 23:04:40
#5
jRMix
Hoşgeldiniz tekrardan
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
16-01-2014, 01:54:13
#6
PoyrazHosting
Kurumsal PLUS
Tekrar hoşgeldiniz hocam
16-01-2014, 20:04:33
#7
PuLeRi
Teşekkürler arkadaşlar tanıdık nickleri görmek sevindirici.
16-01-2014, 20:07:53
#8
Syntax
Hoşgeldin hocam
16-01-2014, 22:24:31
#9
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hoşgeldiniz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler