Konu
Uzun zamandan sonra tekrar R10
15-01-2014, 21:14:44
#1
PuLeRi
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır sürekli ve etkin bir şekilde, eskisi gibi R10 a giremiyordum. İş güç vs sorunlardan dolayı.
Tekrar R10 Dayım ve Tüm eski arkadaşlara selam vermek istedim.