Bu sorun Bendemi yoksa R10'damı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu sorun Bendemi yoksa R10'damı ?
4
●
305
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu sorun Bendemi yoksa R10'damı ?
15-01-2014, 14:03:12
#1
DeNgEsiZ05
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar 3-4 dür bu uyarıyı alıyorum.
15-01-2014, 14:08:09
#2
safakkk
https://www.r10.net/showthread.php?t=14069
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
15-01-2014, 14:11:58
#3
aGeneL
1 yıl 4 aydır yeni mi farkediyosun
15-01-2014, 14:13:22
#4
DeNgEsiZ05
Üyeliği durduruldu
aGeneL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 yıl 4 aydır yeni mi farkediyosun
şimdi Farkettım
Demekkı Yanlıslıkla basıyomusum
15-01-2014, 14:18:06
#5
wassup
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence Off-Topic ve Forumda kategorisine sponsor link şeklinde bu konunun açıklaması konulması gerekiyor. Neredeyse her gün 1 kez açılıyor bu konu artık üyeler de görmekten sıkıldı bu tarz konuları.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler